Kävijämäärä

perjantai 27. syyskuuta 2013

The end ?

En oo nyt postannut yhtään, koska oon miettinyt tän blogin poistoo ja ehkä vielä teenkin sen, mutta tulin nyt käymään täällä, jos vaikka saisinkin uuden inspiksen tähän kirjotteluun:D
Tällä hetkellä on eka koe viikko meneillään ja onneks viikonloppu tuli tähän vähän katkaseen sitä! Kokeet on mennyt nyt miten on ja nyt on vähän päässyt sitten kokeen tätä lukiolifee ja ihan jeeshän tää on ollut. Kauheen nopeesti tää syksy on vaan mennyt, nyt alotellaan jo pian lokakuuta ja sitten syysloma.. Syyslomaa ootankin nyt aika paljon, koska tänään postissa tuli se airshoppen lehti ja selvis, että iskä on varannut matkan! Reenaan mä oikeestaan oon lähössä ja minnepä muualle kun Teneriffalle:D  Mutta tekee kyllä tosi hyvää päästä hetkeks pois täältä ja vaihtaan vähän maisemaa. Haluisin myös lähteä sellaselle gaalaristeilylle, mutta saa nyt nähdä:D.. Mallikuvioista sen verran, että ehkä jonkilaista castingia tulossa myös..
Mua ärsyttää, kun kaikki rahat aina vaan katoo mulla XD! Aina oon ostamassa ja siltikään ei oo niitä juttuja koskaan mitä tarvisin. Onneks saan vähän rahaa, kun vedin kesällä lasten yleisurheilukoulua, niin sitten voin taas shoppailla vähän lisääxD!
Tänään todennäköisesti tiedossa vähän kokeisiin lukua ja reeniä, muuten tässä viikonloppuna nään  varmaan mun kaveria, joka tullut Turusta poikaystävälleen:) 
Tossa lopuksi vielä haaste, jonka sain Jenniltä ja jokainen voi kopioida noi kysymykset itselleen ja vastata niihin blogeissaan ja haastaa muita bloggaajia:) Mä en nyt siihen vaivautunut :D
IMG_20130913_102007.jpg
Meidän yleisurheiluporukan kaverikuva:)


 Ohjeet:
1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää tehdä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa, kenet olet haastanut.
6. Muista myös kiittää haastajaa! :) 


olin eka sillee, että ei oo Ruotsin lipusta kuvaa, mutta sitten..XD

1. Mikä on sun lempiaine koulussa?
-varmaankin ruotsi nyt :)

....hahah löytyki Ruotsi poju Eyof-kansiosta xD


2. Sun haaveammatti pienenä?
- Mun ystäväkirjoissa joihin oon itse kirjottanut aina varmaan 5kertaa niin lukee siinä viiden vanhana, että musta tulee malli, ammattiurheilija tai näyttelijä! Aika jännä sinänsä, että noi edelleen on mun elämässä mukana xD Noiden lisäks halusin joskus lentoemännäks tai opettajaks:D


3. Mitä ilman et pystyisi elämään? 
-Varmaan sitä, jos en sais urheilla, koska sen avulla oon saanut vaikka millasia kokemuksia!



4. Tykkäätkö/tykkäisikkö olla enemmän kameran takana vai edessä? (siis kuvattavana vai kuvaajana?)
-Kuvattavana, mutta tykkään kyllä kuvatakkin
XD hahah


5. Mitä mieltä olet Robinista, Tuulista ja Isac Elliotista? 
-Onhan se hyvä, että jokanen saa totetuttaa unelmiaan ja kattoo mihin se riittää:)


6. Mikä on sun lempielokuva? Miksi juuri se?
-En osaa sanoa:D

7. Mitä mieltä olet ruokaohjelmista? Onko niitä liikaa vai liian vähän?
-En oikeen seuraile, mutta tuntuu niitä olevan aika paljon!


8.Oletko käyttänyt äänioikeuttasi/aiotko äänestää kun täytät 18?
-Aion äänestää sitten, kun voin


9. Minkä antaisit nimeksi tyttö lapsellesi, entä poika lapselle? 
- haha jaa a :D Ainakin Alexandra ja Werner ois kivat:)


10. Mitä mieltä olet Justin Bieber vihaajista?
-Miks ylipäätään joku käyttäis elämänsä toisen vihaamiseen? Joten en ymmärrä mitää Bieber vihaajia niin kun en kenenkään muunkaan vihaajia:D


11. Mikä on lempivaatekauppasi? Miksi? 
-Hmm no Tampereella usein ostan kaiken H&M, koska sieltä löydän kivoja. Mutta tykkään kans BikBokista,stradivariuksesta, bershkasta ja hollisterista :)

4 kommenttia:

  1. Tää sun blogi on niin hyvä ja näitä postauksia on niin kiva lukee! :)) älä lopeta postaamista! :(

    VastaaPoista
  2. Älä pliis lopeta !!!!!!! On tosi kiva kattoo noit sun urheilu juttujas :)

    VastaaPoista