Kävijämäärä

tiistai 30. heinäkuuta 2013

Kalevan kisat 2013 Kaleva spelen 2013



Torstaina lähdettiin Vaasaan kalevan kisoihin eli aikuisten SM-kisoihin. Mulla piti olla perjantaina alkuerät ja olinkin koko perjantain niihin latautunut ja juuri ennen verkalle lähtöä ilmoitetttiin, että ne on peruttu! En tienny pitikö olla ilonen, kun olin suoraa finaalissa vai surullinen, kun olin koko pitkän päivän valmistautunut kisaan.. 
Jokatapauksessa lauantai-iltana juoksin sellasessa hellesäässä 800metriä ja olin 7. !! Sijoitukseen oon ihan tyytyväinen, mutta aikaan en todellakaan:DD Juoksu oli tosi väsynyttä ja sellasta terävyyttä ei löytynyt, joten aikakin jäi 2.15 pintaan..
Tänään just tajusin, että mulla on enää lomaa jäljellä vajaa kaks viikkoo!!:o kauheeta ku aika menee nopeesti!

copy hevoskuuri



c  nellinordlund

Tästä tulikin kokonaan urheilupostaus:D Ehkä enskerralla jotain muuta..:)

10 kommenttia:

  1. Nää urheilupostaukset on just kivoja ! :) eroaa vähän perusblogien postauksista :) Millon sulla on seuraavat kisat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti,kiitos!!:) huomenna eli maanantaina:)

      Poista
  2. Kuinka monta kilometriä juokset viikossa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. talven paras km määrä tais olla 60km mutta kesällä en laske kilsoja,tuleekohan ees 15km :D..

      Poista
  3. voisitko joskus tehä videon sun blogiin?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm ehkä,millasen videon:D?

      Poista
    2. Vaikka videon treeneistä tai päivä kuvina ? :D

      Poista
  4. Moi! Löysin tän blogin sattumalta ku törmäsin suhun instas:) nii mun piti kysyä sun paino ja pituus??:) ois kiva tietää!!:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No moimoi :D Nonniin:)! Tilastopajas ne tosiaan lukee joten miksenpä niitä vois sanoo,eli jotai 55/178 suurinpiirtei:)

      Poista
    2. Okei(: tosi kiva blogi muuten, eroaa vähä noista massamuotiblogeista ;)

      Poista