Kävijämäärä

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

lovely memories

Moikkaa!!:) Joo SM kisat meni vähän ohi, että nilkat ei koskaan kestäny sitten juosta:/ Kyllähän se harmitti, mutta nyt kohti enskautta!! 
Viime perjantaina lähdin aika spontaanisti Turkuun ja Lauran luo ja oli kyl ihana viikonloppu, ei me mitään erityistä tehty, mutta oli tosi kivaa nähdä ennen kun Laura lähtee nuorten Ruotsi-Suomi otteluun, johon en nyt ite sit pääse lähtemään:( Oishan se ollut hienoo mennä, kun meillä oli niin kivaa heinäkuussa nuorten olympiapäivilläkin, mutta näin tälläkertaa..
Mulle muuten tuli Kikissä yks Britti puhuun ja sitten, kun ilmeni että hänkin oli tuolla EYOF jutussa, niin hän lähetti kuvan mulle missä ollaan laura, mä ja sen Britin kaveri xD! Pikkasen kyl tuli outo fiilis, kun joku britti vaan lähettää kuvan jossa ite oon:DDSe kuva on tossa yläpuolella myös^ No ton kuvan jälkeen etin sitten instagramista noita EYOF closing party kuvia ja fiilistelin niiden kanssa haha..
Mutta juu eipä mulla muuta tulin vaan vähä päivitteleen tätä:)

2 kommenttia:

  1. Heitin sulle haasteen mun blogin puolella! :D
    http://jenni-whoownsmyheart.blogspot.fi/2013/09/challenge.html

    VastaaPoista